Gry w podróżyPORADY

BOOST! Gra warta zagrania.

BOOST! Gra warta zagrania.
Producent/dystrybutor: Rebel www.rebel.pl

Nasza recenzja:
Lekcje – nie zrobione, pranie – leży odłogiem, zdjęcia – wciąż do wybrania, a lodówka pusta. To jeden z tych dni, gdy o ciepełko rodzinne masz ochotę zadbać miotaczem ognia. Znacie to? Jasne, że znacie. Samo życie. Ale tym razem nasz dzień zakończył się pokojowo, w czym bardzo pomogła nowa gra.


Małe pudełko idealnie nadaje się na piknik czy do samochodu.

Boost to propozycja idealna na imprezy, dworcową poczekalnię czy szkolną świetlicę. Zasady są tak proste, że ich wytłumaczenie nie zajmuje więcej jak 60 sekund. Od 2 do 8 graczy, 10 kategorii i 110 kart. Wykłada się karty jednocześnie i kto dostrzeże parę z tej samej kategorii obwieszcza to światu głośno zabierając obie karty. Wygrywa ten, kto zgarnie ich najwięcej.


Gotowi? Do grania – start!
Dwóch graczy – 4 stosy kart (by było nieco trudniej i weselej).
Do gry dołączone są karty z zestawami kategorii
(po lewej u dołu), by rozstrzygać ew. wątpliwości.

  •  Marakuja! – woła młody przejmując karty.
  •  Sam jesteś marakuja, nie ma takiej kategorii! – protestuję.
  •  No to owoce, ale ja pierwszy je zobaczyłem! – młody dzielnie walczy o zdobycie kolejnej pary.

Niech mu będzie, w końcu cała zabawa polega nie tyle na wygrywaniu, co na pozytywnych emocjach jakie jej towarzyszą. Przynajmniej dla mnie, bo dla niego liczy się tylko wygrana : ) A może tak to sobie racjonalizuję, bo młodzi regularnie mnie ogrywają – chyba są bardziej zdeterminowani na sukces! Jest kilka wariantów gry (opisanych w instrukcji) więc gdy już znudzi was podstawowy wariant można stosować różne modyfikacje i utrudnienia. Gra rozwija refleks, spostrzegawczość, talent negocjacyjny i struny głosowe 🙂


Czy widzicie tu parę? Na początku wymaga to pogłówkowania,
potem przydaje się pamięć wzrokowa 🙂

Karty są narysowane sympatyczną kreską, wydane starannie i na bardzo dobrym jakościowo papierze (więc przeżyją więcej rozgrywek). Wszystko mieści się w malutkim, metalowym pudełku – idealnym do zabrania w podróż, a kiedyś w przyszłości, gdy już karty się totalnie zużyją, może być doskonałym miejscem do trzymania skarbów dzieciństwa. Czas rozgrywki trwa zwykle kilka minut (w zależności od ilości uczestników i rozdanych kart). Wiek: od 6 lat do 106+.

Dystrybutor w Polsce – sklep REBEL.pl – wydawnictwo specjalizujące się w nowoczesnych grach planszowych.

Tu kupisz:

grę BOOST!

Portal Małego Podróżnika poleca!

Share